Want it? Work for it

Want it? Work for it

sobota, 12 stycznia 2013

Czas rozpocząć realizację noworocznych postanowień

Co rok spisujemy noworoczne postanowienia i wraz z magiczną datą 1 stycznia postanawiamy wprowadzić je w życie. Zazwyczaj postanowienie to odnosi się do naszego wyglądu. Ile razy powtarzałyśmy sobie - schudnę, będę regularnie ćwiczyła, przestanę jeść słodycze. Magia nowego roku sprawia, że gorąco wierzymy w powodzenie naszych planów. Czujemy się zmotywowane, mamy ułożony plan i z uśmiechem na ustach bierzemy się do pracy.

I ja spisałam swoje noworoczne postanowienia i marzenia. Moim postanowieniem jest zajść w ciążę.
Zapytacie co to ma wspólnego z planami odchudzania. Otóż w moim przypadku ma. 
Niedawno lekarka stwierdziła u mnie zespół policystycznych jajników. Niestety utrudnia on zajście w ciążę... Aby złagodzić jego objawy i móc cieszyć się szczęściem poczęcia - powinnam schudnąć...
Ale spróbujcie schudnąć mając PCO...
Przypomina to walkę z wiatrakami..

Ćwiczę regularnie 3-4 w tygodniu. Pilnuję diety i jestem ogólnie aktywna. Pomimo to kilogramy wcale nie chcą spadać...
Postanowiłam zacząć prowadzić ten blog, aby móc wyładować gdzieś swoją frustrację...



1 komentarz:

  1. wytrwalosci w pozostaniu w postanowieniach. ja niestety tez choruje na ta przypadlosc co Ty dlatego znam Twoj bol :( jednak wierze, ze bedzie dobrze medycyna jest na bardzo wysokim poziomie. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń